vrijdag 28 januari 2011

ik wil je vertellen..

Deze kaartje heb ik 2 dagen geleden al gemaakt maar geen tijd gehad om hem op de blog te posten. ik heb vandaag ook 2 nieuwe kaarten weer gemaakt, maar zoals jullie bij deze foto al kunnen zien is het te donker in me kamer om er een mooie foto van te maken, dus die krijgen jullie morgen van me te goed.

ben benieuwd wat jullie van deze kaartje vinden. helemaal in de stijl voor valentijn, vind deze Tilda zo schattig haha, de nieuwe collectie van magnolia is gewoon helemaal super.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje! Mooi stempeltje en ook super ingekleurd.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en ja die magnolia's zijn GEWELDIG !!!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterendk aartje samantha
    erg leuk gedaan
    en dit tildatje is idd erug lief heb m zelf ook hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent wezen kijken! En lief dat je een berichtje heb geplaats. Bedankt Samantha..