zondag 9 januari 2011

Helemaal rose...

gisteren avond heb ik deze kaartje nog gemaakt, ben er niet helemaal tevreden mee maarja wilde hem toch maar op me blog zetten. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. hij is niet geworden zoals ik in ieder geval in me hoofd had, maarja dat heb je wel eens hé.

de afdrukje is van de nieuwe magnolia, ik heb hem ingescand en uitgeprint, zodat die groter was dan de werkelijke formaat.de hartjes heb ik met stickels bewerkt zodat het een glitter effect geeft, helaas kan je dat niet terug op de foto zien. verder heb ik gebruik gemaakt van een stukje roze kante lint, bloemtjes van prima marketing en vlindertjes met plakparels die ook op de bloemen zitten.

3 opmerkingen:

  1. ik vind het wel een erg leuk kaartje geworden
    lekker roze daar hou ik wel van hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat een lieffie idd wel erg roze maar meiden houden van roze he je had er misschien iets meer wit in kunnen brengen want nu is wel erg roze mijn eerlijke mening hoor

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat is dat een schatje!!
    Leuk zo alles roze :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent wezen kijken! En lief dat je een berichtje heb geplaats. Bedankt Samantha..