zaterdag 1 januari 2011

2011

hoi lieve volgers,

Als eerste wil ik iedereen een zeer gelukkig en liefdevol 2011 wensen, dat er dit jaar maar weer veel mooie scrap creaties erbij komen.

Gisteren keek ik op mijn mail en toen zag ik een mailtje waar ik echt van schrok. Monique die had me gemailt met daarin dat ik de nr 24 van de Magnolia advantege had gewonnen!

ik moest de mail 2 keer lezen voordat het tot me doordrong, gelijk ben ik op haar blog gaan kijken en ja daar stond het ook echt ik had hem gewonnen. Joepieeeeeee.

haha jullie snappen wel hoe blij ik ben, mijn begin van het nieuwe jaar kan nu al niet stuk, Monique ontzettend betekend hiervoor, kan niet wachten tot ik hem binnen heb.

lieve mensen ik ben helaas erg druk de laatste tijd en dus niet veel tijd om te scrappen, momenteel ben ik wel bezig met een scrapalbum in een sneeuwpop vorm, zodra die volledig af is laat ik hem aan jullie zien.

Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Samantha ,ook voor jou een heel gelukkig en gezond 2011 en wat gaaf dat je een prijs hebt gewonnen dan kan idd het begin van het nieuwe jaar niet meerstuk gefeliciteerd !!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou een gelukkig en heel creatief 2011!
    En gefeliciteerd me je prijs.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent wezen kijken! En lief dat je een berichtje heb geplaats. Bedankt Samantha..