vrijdag 25 februari 2011

2 kaartjes rob en emiel mentalistenshow te koop!!

Lieve volgers,

ik heb 2 kaarten voor de mentalistenshow van Rob en Emiel in Evenementencentrum “De Ster” te Nieuwkuijk (Den Bosch).

het zijn 2 kaarten voor:
Dinsdag 1 maart 2011
Aanvang: 20:00-24:00 (deuren op om 19:00 uur)
Locatie: Evenementencentrum “De Ster” te Nieuwkuijk (Den Bosch)
Minimum leeftijd: 18 jaar

ik heb deze kaarten gewonnen via vakantieveilingen.nl maar door omstandigheden kan ik zelf helaas niet gaan! daarom dat ik hem hier neer zet mischien dat iemand van jullie er wel graag naar toe gaat.

rob en emiel zijn bekend geworden door de eerste Uri Geller show in Nederland, ze doen echt geweldige dingen en het is een geweldige ervaring om daar bij aanwezig te zijn! helaas dat ik zelf niet kan. ik heb er zelf 25 euro voor betaald, en wil er graag 20 voor terug krijgen!

je krijgt de toegangsbewijs via de mail gestuurd, deze moet je dan uitprinten en dat is dan je toegangsbewijs voor de show!

heb je interresen mail me dan maar naar dolce_gabanaap@hotmail.com
hier een filmpje voor de mensen die niet weten wie het zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je bent wezen kijken! En lief dat je een berichtje heb geplaats. Bedankt Samantha..