zondag 10 april 2011

100 volgers candy..

hoi lieve volgers,

ik heb besloten om een candy weg te geven wanneer ik 100 volgers heb! deze bericht blijft dus ook een enige tijd boven aan staan. wat er precies in zit is nog een verrassing ook voor mij (hahaha) ga hier nog voor kijken. maar zodra ik dus 100 volgers heb verloot ik de candy onder 1 van mijn volgers! Wel kan ik zeggen dat er vast iets van Magnolia er tussen zou zitten!

wat moet je dus doen om kans te maken op deze candy:
* wordt dus volger van mijn blog
* laat een bericht achter dat je meedoet met de candy.

het zou ook leuk zijn als je hem in je sidebar zet zodat meer mensen dit kunnen zien, en hoe meer mensen dit zien, hoe sneller de candy eruit gaat.

en wie weet ben jij dan wel de gelukkige.


20 opmerkingen:

  1. Hahahah, iemand moet de eerste zijn, ben al volger van je. maar wil graag meeloten voor de verrassingscandy !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Samantha!
    I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Samantha,

    Wat gaaf een candy daar wil ik graag aan mee doen
    Volger ben ik al ik ga hem snel in mijn side-bar zetten zodat iedereen ervan weet en dat je snel op de 100 volgers zit !!!

    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi samantha
    wat leuk dat je een candy weg gaat geven
    ik wil graag een kansje wagen
    ik ben al een tijdje volger van je en blijf je ook lekker volgen met al je leuke creatis telkens echt super;)
    ik denk dat me moeder straks ook wel mee wil doen zo straks even zeggen dat er een leuke candy bij jou is en weet zeker dat ze dan oko dubbel gaat genieten van jou creaties
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super cool dat je een candy weg geeft! en ik hou wel van een gokje wagen. Dus dat ga ik dan ook doen:) Succes met je volgers meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the chance to win!
    I'm a follower!
    I linked it on sidebar
    http://little-nasty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Samantha, je hebt er weer een volger bij. Wat leuk dat je een candy weggeeft. Een verrassing is altijd spannend. Ik ga reclame voor je maken en zet je in mijn sidebar groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hé wat leuk, een verassing, ben ik dol op, ben benieuwd! Nou je hebt er gelijk weer een volger bij en heb hem op mijn blog gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een verrassingscandy, ja leuk. Daar wil ik graag aan meedoen. Hop naar je 100 volgers !
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op naar de 100 volgers Samantha, ik zal me in ieder geval even bij je aanmelden als volger en de candy op mijn blog plaatsen, ga ik gelijk nog even verder kijken naar je werkjes.
    Zelf heb ik ook een candy staan, dus misschien....
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com
    Groetjes Liesbeth en veel succes met je candy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou van snoep, dank je om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haii,

    leuke dingen heb je weer gemaakt mop!

    Ik wil ook graag mee doen!:D

    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer eentje dichter bij de 100! Leuk zo'n verrasssingscandy! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op naar de 100. Ik ben ook volger geworden en doe graag mee voor de verrassings candy.

    Groetjes,
    Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om mee te doen ,ik ben volger geworden van je leuke blog, zelf heb ik ook een candy lopen misschien wil je meedoen gr ANNE
    http://anne-creaank.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is altijd leuk om mee te doen met een candy, winnen is een tweede ....nou ik ben nr 65 op naar de 100.....succes

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I am a follwer now. Thanks for the cghance to win!
    I linked it on sidebar. I hope you will get the 100th follower soon)
    Hugs. Hlora. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke candy, ben net volger geworden. Ik zou graag mee willen doen met deze leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leukz eg zo een candy ga volger worden van je blog , je maakt veel leuke dingen groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent wezen kijken! En lief dat je een berichtje heb geplaats. Bedankt Samantha..